~~ 13 aprilie 2015, de Lawrence Solomon ~~
Pentru a invinge rezistenta impotriva vaccinurilor la nivel mondial, Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a
recrutat echipa de marketing a Aliantei
Internationale a Producatorilor de Alimente si Bauturi, ai carei 11 membri includ cele mai de succes branduri din lume,
Coca Cola Company, PepsiCo si McDonalds.
OMS a agreat aceasta strategie
si, intr-un raport de mare amploare, publicat toamna trecuta, a decis sa
accepte recomandarile industriei alimentare: sa ignoram datele, sa vindem vaccinuri la fel cum se vinde Coca-Cola, pe baza de emotii.
Trei ani mai tarziu,
raportul grupului de lucru al OMS este gata. Printre
deliberarile sale, "grupul de lucru a explorat abordari din sectorul
privat pentru modelarea comportamentului, precum si strategii utilizate de alte
organizatii pentru a schimba comportamentul. Grupul de lucru a auzit de la Alianta
Internationala a Producatorilor de Alimente si Bauturi (IFBA) despre
strategiile de marketing folosite in aceasta industrie... Mesajele-cheie preluate din IFBA de catre
grupul de lucru au inclus urmatoarele: "
- Tot ceea ce conteaza este puterea [emotionala] a povestii.
- Pe consumatori ii intereseaza beneficiile, nu informatiile pe care se bazeaza acestea.
- Ratiunea duce la concluzii, in timp ce emotia duce la actiune (ca atare, schimbarea vine de la sentimente, nu de la fapte).
- Intreaga strategie de comunicare trebuie sa se bazeze pe o idee majora. Doar unul sau doua mesaje pot fi comunicate - restul trebuie sacrificat.
Grupul de lucru al OMS a recomandat ca
aceasta strategie de marketing gen Coca-Cola, fara date, dar incarcata de emotie,
sa fie impusa tuturor "lobby-urilor internationale pro-vaccinare", inclusiv panopliei de birocratie pro-vaccinare internationala coordonata de OMS: UNICEF-ul, partenerul de baza al OMS la capitolul vaccinuri, la Natiunile Unite; de asemenea, strategia trebuie impusa si altor organizatii
internationale, cum ar fi Banca Mondiala; statele membre si comitetele lor
consultative regionale si nationale cu privire la imunizare.
Ajutata de aceasta strategie dupa motto-ul "Totul cat
mai simplu, prostilor", OMS spera ca vrajitoria marketingului
care functioneaza pentru gigantii industriei alimentare si a bauturilor va
ajuta miscarea pro-vaccinare sa depaseasca reticenta publicului fata de vaccinuri. Raportul declara cu optimism: "Unele mesaje care au rezonat in mod special cu Grupul de lucru au inclus
focusarea pe beneficiile imunizarii, bazandu-se pe valorile emotionale
legate de sanatatea copilului."
Sloganul Coca Cola din acest an este
"Fa-ti-o fericita!" [Lumea este asa cum ti-o faci! Fa-ti-o fericita]. Asteptam sa vina si lozincile miscarii pro-vaccinare.
De fapt, actualele panouri cu reclamele Coca-Cola sunt cu lozinci gen "My first kiss" sau "I kissed Marylin Monroe", " I kissed Rita Ora" si alte vedete.
RăspundețiȘtergereBanuiesc ca lozinca celor da la OMS va fi " I did my first vaccine" sau "I did same vaccine like my idol did!"(pe panou aflandu-se o mare vedeta,platita cu bani grei sa apara in poza cu o seringa in mana si sa zambeasca tamp "I did my vaccine because I want to be healthy for my fans!Will you follow me?").
HAHAHAHAHAHAHA
Georgi.
ACUM , vor sa introduca o lege ca se ne oblige sa ne vaccinam copii!! in Romania, deoarece a scazut cu 20 la suta rata copiilor nevaccinati! sau chiar au aprobat legea , cred!
RăspundețiȘtergere