joi, 3 mai 2012

Mica lectie de viata

Alaltaieri veneam cu David de la gradinita si am observat ca era cam obosit, miorlait, prost dispus, cauta motive sa planga ca sa se descarce nervos; se intampla cel putin o data pe saptamana si deja stiu acum tot ritualul ;-) El gaseste un ventil, eu il consolez, il iau in brate, ne leganam cateva minute si apoi, incarcat de energie pozitiva, isi revine imediat.

Ajungem la o straduta mai inclinata, David ma cearta ca il impingeam cu tricicleta (e din aia cu bara in spate) si-mi zice ca vrea sa alunece singur. Eu ma duc 3 metri mai in fata si ii zic "Pai hai, acum aluneca". El, frustrat, incepe sa se vaicareasca: "Nu merge, nu e destul de inclinat" :-( si cand l-am indemnat sa dea din pedale ca sa mergem mai departe, a inceput sa planga de-a binelea si sa ma cheme sa-l imping din nou. Eu am ramas putin in expectativa, incercand sa-l motivez sa pedaleze singur (ca poate ;-)), la care el incepe sa planga si mai abitir: "Mami, vino, mami, vino!". In aceeasi clipa cand ma indreptam eu spre el trece pe langa noi un barbat care a inceput sa rada vazandu-l pe David. Era un ras usor jenat, pe care eu l-am interpretat ca dorindu-se un semn de simpatie, de incurajare, insa David s-a intors catre el si a rostit raspicat: "Hei, nu e frumos sa razi cand eu sunt trist!".

Un comentariu:

  1. intelep pui ai:) avem multe de invatat de la puisorii nostri, sunt sinceri si naturali.

    RăspundețiȘtergere