marți, 23 iunie 2009

Incursiune la mladite & mugurasi

Deci s-au aniversat persoane importante in lipsa mea:

Tiberiu de Andrada

Elena Ruxandra de Belleane

Eliza de Elenuca

Sara Maria de monik16

Julia de Lilly79

Sara-Maria de alex@sara

Eric de Andree27

Olivia de Magdone

Rebecca de RoxyP

Iunia Teodora de daniela sb

Silvia-Cosmina de lenca

Victor-Stefan de Ramona80

Iasminutza de inais

Ariana – mufitza de Iulia83

Maria de ainigriv

Raducu de gabitzam

Tudor de elena g

Robertino de Lorich

Amelia de melly

Ana de biabaus

Bianca de bratafel

Dragos de Ancaurn

Andrei Catalin de Danutza77

Vladimir Andrei de anuta maria

Codrin Octavian de blue angel

Radu de andora

Ilinca de piggy

Sara Elena de andreap

David Adrian de Nicole1980

Alexandra de maitreyi

Alessia de anisiap

Bogdanici de Magnetism

Shintaro Daniel de puputi

Dariutza scumpicutza de Micaela

Gabriela de violet eyes

Vlad Andrei de Danicris


Dragi mladite si mugurasi, va doresc din toata inima tot ce e mai bun si mai frumos pe lumea asta, sa cresteti sanatosi si mereu in armonie cu voi insiva, sa fiti iubiti neconditionat, sa fiti fericiti pana la stele si inapoi, fie ca cerul vietii voastre sa nu cunoasca nici o furtuna (iar norii grijilor trecatoare sa va faca sa apreciati si mai mult soarele), fie ca sufletul vostru sa ramana vesnic asa pur si desavarsit cum este acum!!


Ce am citit si am retinut de la fetele mele cu mladitele si mugurasii nostri? Am vazut Eric scump dezmotzat de Andree27 (slaba si provocatoare de valuri de invidie), bebe Iustin de stefany_p adaptat perfect la gradi (si-i dorim multa bafta lui mami cu scoala, stagiul si tot ce mai urmeaza), am vazut o Victoria Isabella intr-adevar SUPERBA la concursul de poze cu ratusca (e cea mai frumoasa poza, dar nu-mi fac iluzii, premiile se impart altfel, nu pe merit), am citit romanul splendid al nasterii redactat de Belleane (m-a ajutat sa-mi umplu sufletul de emotie si sa uit de realitatea urata care ma inconjoara in clipa asta – dar despre asta nu vreau sa scriu azi), am citit cu invidie de PRAG si concertul Elton John + Billy Joel (am avut si eu bilete prin 1997-1998, cand au facut primul tur, dar taman la Düsseldorf Billy a facut nu stiu ce infectie in gat si a plecat acasa, asa ca tot concertul l-a tinut Eltonica – a meritat pe deplin, dar ar fi fost visul vietii mele sa fi vazut un „face to face“ intre Piano Man si Rocket Man – muzicienii mei preferati!!), apoi dau un pupic de incurajare la mi bebelina, care nu are loc in pat, hai ca se vor face ei mari si dupa aia nu va mai fi nevoie sa-i pazim sa nu cada din pat, ca vor sti sa se dea jos singuri (cel putin eu asa sper ;-)), vreau sa le incurajez pe fetele ale caror bebei refuza inca apa, sa persevereze cu indarjire, caci asa am facut si noi si – dupa vreo 5 saptamani de chin cu tot cu vreo 5-6 feluri de canute care mai de care mai fistichii - am reusit sa-l dam pe brazda pe cupil, bea acum la apa de rupe! Eu altceva nici nu-i dau. Vreau s-o incurajez si pe Micaela cu Dariuta cazacioasa, sa-i spun ca efectiv nu-i putem proteja non-stop, si Daviducul a patit-o usor in Austria: era seara inainte de culcare, epuizat dar Duracell, pe pat, si chiar langa mine face o saritura in fata, se arunca in maini si nimereste cu buza de sus exact in pervazul geamului, care era sub perdea si deci nu a putut aprecia distanta (si nici eu, plus ca s-a miscat asa repede ca nici nu aveam cum sa-l opresc). A plans 5 minute la greu, am vazut si cateva picaturi de sange in gurita, l-am clatit putin cu apa rece, i-am spus sa fie mai atent (ca si cum ar intelege!) si ... asta a fost, ce sa fac altceva? Unele chestii pur si simplu nu le poti evita.

Ashaaaa. Am remarcat acum ca emycor intra mai mult ca sa ureze de toate la toata lumea, vreau sa mai povesteasca si despre ea cate ceva si ii dam un pupic de aici, apoi am mai stat ca pe ace sa vad rezultatul examenului lui Cleo si apoi stirile de accidente rutiere prin Bucuresti ca sa fac legatura ;-) si am aflat ca nu au fost accidente, dar scumpa noastra soferita s-a pierdut cu firea si a picat (pupam ca sa se ambitioneze mai mult data viitoare si sa aiba si un dram de norocel!!!), am vazut o frumusete de papusica pe nume Cristiana de Luminel, am citit la Gabitza de concediul de vis (ce bine suna descrierea camerei, chiar ca lux), culmea e ca amandoua am plecat pe motiv de vreme proasta, dar la voi a fost frig iar la noi ti se topeau creierii la 36° fara cea mai mica adiere de vant... Ce am mai citit? Despre o mamica jady ingrozitor de stresata (eu as innebuni in locul ei), am citit cu inima stransa si despre bebei imbolnaviti mai des si mai grav dupa vaccinuri (si ma doare inima cu atat mai mult cu cat si homeopatul mi-a atras atentia asupra acestor efecte negative, pe care majoritatea parintilor – de doctori nici nu mai spun – refuza sa le puna in legatura cu vaccinurile!), am mai vazut poze de mandra Andra dezmotzata de frumoasa mami MsBB, trimitem pupici la Danicris si aelita si Iulia, care au mai pomenit de noi, pupam si Mishutza si prettysunshine ca sa le mai motivam sa iasa de la cutie (sa vedem daca citesc pe aici ;-))

Astea sunt din capitolul 104, mai am de citit pana la 109!!!


Maine e ziua puiului meu drag si scump, implineste un an! Refuz sa cred ;-)))


*****


Din pacate nici nu pot sa ma bucur cu adevarat de faptul ca maine Daviducul implineste 1 anisor, sunt intr-o mare, mare, mare cumpana sufleteasca zilele astea, desi stiu ca nu se vede din tot ce am postat mai sus, cine ma cunoaste stie ca sunt maestra in reprimare, de cele mai multe ori masca mi-e impecabila :-( In realitate insa am un bolovan urat de tot exact in mijlocul stomacului si ma simt eu insami de piatra, simt nevoia sa fug din propriul meu corp, sa evadez. Oriunde, numai sa scap. Incerc sa ies cumva, dar cred ca o sa mai dureze suferinta si zbaterea. Tineti-mi pumnii, asta e tot ce va rog, va rog mult!

6 comentarii:

  1. La multi ani, pui scump, sa fii sanatos si fericit, cu multi prieteni si implinit.

    Tanti mama lui David, am incercat sa te sun de 2-3 ori, dar o tanti romanca imi zice nr nealocat. Cred ca reteaua e depashita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea,
    as vrea sa pot fi acum alaturi de tine, sa te incurajez si sa te tin in brate; sa te incurajez sa-ti poti deschide inima, sa faci pasul spre eliberarea sufleteasca, sa te inmoi pe dinauntru ca sa nu te mai simti de piatra, sa ai puterea sa-ti impartasesti gindurile si sentimentele ranite celui de care incerci sa fugi. Daca ai putea vedea acest pas ca pe o eliberare sufleteasca si nu ca pe o reconciliere...nu cred ca fuga si evadarea este solutia; Se vede ca 2000 km distanta nu au fost un obstacol de neinvins. Poate reusesti sa deschizi usa sufletului; fii deschisa, calma si iubitoare mai ales fata de tine; ai grija acum de Feliuta cea mica, care are nevoie de tine si spune-i ca nu mai este nevoie sa fuga, ca esti linga ea, o vei sustine, vei purta tu adulta discutia necesara si pe urma vei vedea. Mai mult nu stiu ce pot spune; egal ce faci, alege drumul pe care sa-ti fie tie bine din punct de vedere sufleteste.
    A ta, Anto

    RăspundețiȘtergere
  3. iti tin pumnii, si ma gindesc la tine, si iti doresc din suflet linistea aceea pe care o visezi (pe care o visez si eu de altfel)
    si de mi-s vide cuvintele, stii tu de ce
    insa ma gindesc la tine, la voi, la puiul frumos cu ochi albastrii....

    RăspundețiȘtergere
  4. David scump, multi ani fericiti alaturi de o familie unita si iubitoare!
    Miss, sper sa treaca starea asta si sa fiti toti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Miss,vreau sa iti spun asta de cand Daviducul era inca in burtica,si tu nu prea voiai ca el sa fie racusor.Cei mai faini doi oameni din viata mea isi serbeaza ziua tot astazi.Primul este o prietena buna,si al doilea un fost iubit.Iti dai seama ce fain e,daca dupa ani de cand nu mai suntem impreuna tot de bine zic de el.Are un suflet mare,mare,unde incap toate,de la ratustele parasite de mama lor,pe care le ia acasa in fiecare primavara,pana la copii din diferitele colturi de lume,pe care ii are in grija.Cred ca David si-a ales o zi speciala sa se nasca.Ii urez la multi,multi ani,sa fie sanatos si fericit,si sa va fericeasca si pe voi.
    Iar tie iti urez La Multi ani de cand esti mamica si sa nu uiti in fiecare an sa te sarbatoresti si pe tine.Ai grija de tine,si iti tin pumnii,sa treci si peste hopul pe care il ai acum

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim mult de tot de urari!

    Iti doresc sanatate multa, multa de tot si liniste sufleteasca, restul ... stii tu

    Te pup si te imbratisez de la o distanta (vorba ta) doar virtuala!

    RăspundețiȘtergere