marți, 8 octombrie 2013

Conferinta si Seminar Noua Medicina Germanica, Bucuresti, 1-3 noiembrie 2013

Dragii mei, ne vedem la Bucuresti??

Dr. Crina Veres ne invita la o noua conferinta despre Noua Medicina Germanica!

Preiau de pe blogul ei informatiile:  

 

Avantajele Noii Medicine Germane se adreseaza atat persoanelor sanatoase, cat si celor care sufera de afectiuni mai mult sau mai putin grave si sunt inestimabile prin faptul ca nu exista termeni de comparaţie cu nici o alta intelegere sau terapie.

In cele 3 zile de Conferinta si Seminar intensiv vei primi informatii condensate, explicite si esentiale despre orice fel de boala si simptom.

Doctorul german Ryke HAMER a tratat cu succes peste 31.000 de pacienti doar stand de vorba cu ei. Mai multe despre Revolutia Dr. Hamer afla dand click aici 

Beneficiile cursului

Vei invata:

  •   Sa identifici fazele de boala oricand si la oricine si sa anulezi frica de boala si de moarte;

  •  Sa intelegi sensul Biologic al Bolilor/Simptomelor in functie de localizarea lor la nivelul corpului;

  •   Sa intelegi legatura dintre fiecare tip de boala si asocierea cu anumita parte a creierului;

  •   Sa intelegi cum este REVERSIBIL orice proces patologic din corpul tau;

  •   Sa depistezi legatura Creier-Microbi-Simptome;

  •   Cum sa faci diferenta dintre un soc conflictual biologic si un conflict psihologic;

  •   Sa aplici tehnici de Eliberare Emotionala.

Metode predate la curs:

  •    Noua Medicina Germanica (Dr. Ryke Geerd Hamer) - Medicina lui Hamer ajuta oamenii sa se vindece prin explicarea logica si rationala a legaturii stranse dintre minte si boala. Noua medicina germanica sustine ca fiecare om s-a imbolnavit din cauza unui program mental distructiv, nascut in urma unui SOC emotional.
  •   Legatura intre Noua Biologie, Neuroplasticitate si Epigenetica (Dr. Bruce Lipton- vei constientiza, chiar instantaneu, la curs, cum perceptiile noastre modifica citirea genelor din mostenirea noastra genetica si cum adaptarea la mediu poate duce la mutatii spontane. 

  •    Tehnici de eliberare emotionala - EFT este o metoda care indeparteaza inversia psihologica, legata de castigurile secundare pe care le mentinem prin obiceiurile noastre. Aceasta stimuleaza capetele celor 12 MERIDIANE principale in timp ce ii amintim psihicului nostru pe ce problema concreta  lucram.

  •   Autovindecare si autocontrol (Dr. Crina Veronica VeresAutovindecarea incepe odata ce devenim Constienti de Cine Suntem in prezent si ce identitate a noastra sustine si intretine simptomele, senzatiile neplacute si gandurile negative. Atunci cand ajungem sa cunoastem ce ne imbolnaveste, ne putem autocontrola. Astfel, ajungem sa ne redobandim sanatatea. 

  •  Noesiterapie si Psihoanalgezie (Dr. Angel Juan Escudero) - Imbolnavirea incepe ca raspuns biologic negativ la un stimul din mediul intern sau extern. Vindecarea prin Gandire are la baza raspunsurile biologice pozitive. 

 

Cine tine cursul?

Crina Veres

Dr. Crina Veres - Terapeut Si Conferentiar International, are experienta in autovindecare in urmatoarele afectiuni:

  •  Leucemie acuta (1998), anemie feripriva grava (1999), spasmofilie si crampe musculare extrem de dureroase (2000)

  •  Fractura de coloana vertebrala lombosacrala, paralizia membrelor inferioare si traumatism craniocerebral post accident rutier grav (2003), sinuzita cronica (2003)

  •  Bronsita cronica (2004), alergie cu edem facial si glotic/soc anafilactic repetat (2007), adenocarcinom rectosigmoidian cu metastaze ganglionare inghinale si axilare, hepatice si osoase (2007). In acesti ani s-a autovindecat definitiv si se bucura de o stare de sanatate deplina.

 

Experienta Dr. Crina Veres:

  •   Peste 12 ani de conferinte interne si internationale cu sustinere de lucrari pe teme de vindecari si sanatate;

  •  Peste 13 ani de studiu si practica in tratarea cancerului si a altor boli grave;

  •  Peste 15 ani de studiu si practica in domeniul nutritiei si fitoterapiei (cu multiple atestate internationale, universitare si nu in ultimul rand de la vindecatori autohtoni sau de medicina shamanica);

  •   Peste 18 ani de studiu si practica in medicina alopata;

  • · Peste 19 ani de studiu si practica pe terapie sistemica de familie, cuplu si copii;

  •   Peste 25 de ani de studiu si practica in Arte Martiale, stiluri externe si interne bazate pe disciplina mintii si a trupului

​ Daca nu sunteti familiarizati cu conceptul de Noua Medicina Germana va indrumam sa vizionati urmatoarele prezentari, inainte de a veni la seminar . 

Program:

Vineri: 1 noiembrie 2013 - Prezentare gratuita a cursului, intre orele 17:00 – 18:00,

Conferinta de la 18:30 - 20:30, (investitie 50 lei - doar pentru cei care nu participa la intreg seminarul)

Sambata – Duminica:  2-3  noiembrie , orele 9:00 – 20:00 in ambele zile



Locatie: Bd. Garii Obor nr.16 – Scoala Ferdinand I (langa Gara Obor, capatul troleibuzelor 85 si 69)

 

Investitie Seminar + Conferinta:

-  400 lei ; 

350  lei pentru care platesc avansul pana in 28 octombrie; 

- pentru rezervare loc se plateste 100 lei/pers (detalii dupa ce completati formularul de inscriere) .

Informatii legate de  plata avansului  veti primi dupa completarea formularului.

Important: la detaliile pentru plata precizati ”DONATIE” deoarece d-na Crina Veres intentioneaza sa construiasca o clinica medicala naturista. 

 

Grila reduceri:

- pentru cupluri reducere 200 lei

- pentru cei cu venituri sub 1000 lei/luna reducere 100 lei (dovada: cupon pensie sau fluturas salariu)

- pentru cei cu venituri sub 700 ron reducere 150 lei (dovada: cupon pensie sau fluturas salariu)

- recomandarea cursului rezulta intr-o reducere de 50 lei/persoana 

Inscrierile se fac completand formularul:  =formular de inscriere= 

Mai multe informatii la nr. de telefon: 0740 769 518 (Alina)

 

* * * * *

Dragii mei, ma bucur sa anunt ca voi participa si eu impreuna cu o prietena buna a mea, iar in plus ma ofer sa sponsorizez pe inca cineva care doreste din toata inima sa ia parte la aceasta Conferinta!

Pentru asta am nevoie sa-mi lasati un comentariu explicandu-mi de ce doriti sa participati, de ce aveti nevoie sa participati si ce sperati de la aceasta participare! Persoana care va scrie cel mai personal si impresionant mesaj va fi invitata mea la Conferinta dnei dr. Crina Veres!

Oferta mea este valabila pana pe 25 octombrie, ca sa putem achita in timp costul biletului.

Astept cu nerabdare comentariile voastre!  

20 de comentarii:

  1. Buna,
    As vrea sa particip la conferinta pentru a invata cum se poate invinge boala care cade ca un pietroi greu pe oricine aude diagnosticul: Cancer. Din pacate, mama mea se lupta in acest moment cu ea si nu stiu cum sa o ajut, ma doare sufletul numai cand o vad cat ii este de greu. Vreau sa putem zambi din nou fara nici o grija!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca nu sufar de nici o boala grava...zic inca pentru ca sigur o sa ma loveasca si pe mine ceva pentru ca nu-s in stare sa-mi rezolv conflictele cronice din viata mea....eu asta as cauta sa aflu la conferinta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicia, este minunat acest gest al tau. Este cu adevarat un cadou extraordinar, si sunt sigura ca oricine va beneficia de acesta, iti va ramane prieten pe viata ! Prin aceasta postare, am aflat si eu de d-na Veres, si sunt acum sub asaltul sperantelor de vindecare pe care le-am primit vizionand cateva filmulete. Imi doresc si eu sa particip la acest curs, din mai multe motive. Primul este legat de mine, cea care imi doresc inca o suta si ceva de copii minunati, si pe care acum, imi e teama sa ii fac datorita problemelor de sanatate. Am o fetita absolut minunata, care imi vorbeste zilnic despre sora ei, cea care este inca neconceputa, dar dorita cu ardoare, si despre care imi vorbeste de parca ar fi chiar langa noi. Eu am avut o sarcina grea, care m-a adus la un pas de moarte, urmata apoi de o sarcina care s-a oprit din evolutie, si care prevestea aceleasi greutati. Vad in aceasta metoda de vindecare sansa noastra de a mai avea mai multi copii minunati, sansa surioarei de a se naste. In al doilea rand, consider ca este un lucru extraordinar de important in a invata copiii cum sa fie sanatosi la trup, intregi la minte, si fericiti in suflet. Mi-ar place sa o pot creste pe fetita mea in acest spirit, avand aceasta cunoastere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deea, draga mea, nu te-am ignorat, sa stii!! Tu esti acum cap de lista la urmatoarea conferinta a Crinei din Bucuresti (cred ca e in martie). Da-mi un semn de viata si ne coordonam ca sa te sponsorizez sa mergi si tu!
      Pupici

      Ștergere
  4. E minunat ceea ce faci! Si acum si altadata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Feli, ma bucur pentru tine si pentru gestul tau minunat.
    Chiar ma gandeam, citindu-ti de atata timp blogul, cand vei ajunge sa vorbesti despre Hamer. Eu ma fost deja acum 1 an la acest curs in Cluj si acum astept sa vad cand va mai fi unul. In schimb, eu am fost chiar la cele organizate de Andrei ( o sa afli tu cine este ).
    Te va rascoli si iti va inatri convingerile despre ce insemna medicina.

    Cu drag,
    S.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga S., multumesc pt. cuvintele frumoase! Da, stii cum e cu timpul limitat, de cativa ani mi-am tot propus sa abordez NMG, am vazut documentare, interviuri cu Hamer si am citit multe materiale despre NMG (inclusiv carti ale lui), am vizionat toate emisiunile extraordinare de pe TVR Cluj cu Crina, deci stiu multe despre NMG si evident se pliaza perfect peste convingerile mele, dar pana acum pe blog vaccinarea a avut mereu prioritate :-)
      E insa timpul sa-mi fac mie insami acest cadou si sa merg la seminar, dupa care il voi impartasi cu toata lumea :-)
      Cu la fel de mult drag!

      Ștergere
  6. Felicia, eu as vrea sa merg. Sunt leftera si nu-mi permit biletul. Nu vreau sa-mi pun pampoane, asa ca, pe scurt, scuza mea ar fi ca imi impart timpul intre scoala, copii si voluntariat. Am redus cat am putut de mult timpul alocat altor activitati [deci si al celor care aduc bani :))) ]. A fost si este alegerea mea si nu o regret. Dar nu pot sa nu-mi dau seama ca sunt si lucruri importante pe care le ratez [am dat apa la soricei ca nu am putut sa merg la ultimele conferinte] si care ar ajuta mult de tot si pe mine, si pe cei cu care lucrez si, cel mai mult, pe pacienti. Cam atata... Daca poti si daca nu este cineva cu o problema mai serioasa... as ramane vesnic recunoascatoare. Pupam cu drag. Trandafira.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine imi pare ca si tu mergi pe linia asta, Feli!! Pe mine medicina lui Hamer m-a eliberat de frica de boala, asta l-am considerat cel mai mare cadou pe care-l putem primi in viata!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu mi-as dori din suflet sa ajung la o conferinta a Crinei Veres, de cand am vizionat emisiunile de pe youtube despre NMG. Am aprofundat putin singura, dar as avea mare nevoie de mai mult. Plus de asta, ar fi o onoare sa ajung sa te cunosc.
    Iti multumesc mult pentru TOT ce faci si ce impartasesti cu noi!! Esti un om deosebit, mie si familiei mele ne-ai schimbat viata!
    Cu drag, Aura

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc tuturor pentru comentarii!
    Am decis - cu greu, dar a trebuit sa ma decid la o singura persoana, din pacate - ca persoana sponsorizata va fi Trandafira!
    M-au impresionat mai multe comentarii in egala masura, dar la Trandafira am luat in considerare si faptul ca ea, prin meseria ei, va avea ocazia minunata de a-i mai ajuta si pe altii prin ceea ce va invata la conferinta, dupa principiul "pay it forward"!
    Am sa revin cu impresii dupa ce ma intorc si promit ca in curand voi mai sponsoriza pe cineva pentru una din conferintele viitoare!
    Numai bine va doresc tuturor, aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  11. va astept cu impresii, asa cum ati spus :). sigur, spun asta pentru faptul ca am incredere in opinia dumneavoastra si nu pentru a ma afla in treaba cu un comentariu. am o tiroida hiperactiva si ma gandeam sa merg la un astfel de seminar sau cum se numeste, totusi, am sa mai astept pana va aflu parerea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va recomand sa vizionati in primul rand toate emisiunile cu dr. Crina Veres de pe youtube (sunt linkuri si mai sus), sa vizionati si documentarul de 4 ore despre Cele cinci legi biologice ale naturii, sa mai cititi tot ce gasiti despre Noua Medicina Germanica (inclusiv in engleza, sunt site-uri destule) si sa vedeti daca tot ce gasiti acolo se suprapune cu propriile instincte si propriul discernamant. Conferinta a fost pentru cei care deja stiau destule despre NMG, s-a raspuns si la intrebari concrete, DAR mesajul esential este ca noi trebuie sa ne facem "temele" cum trebuie ca sa descoperim de ce suferim de un anumit simptom, ce anume vrea acel simptom sa ne spuna.
      Multa sanatate si sa gasiti raspunsurile la intrebari va doresc!

      Ștergere
  12. inainte de toate, va multumesc mult, mult de tot pentru raspuns! :) am vazut emisiunile cu doamna Veres, am citit ce scrie, am citit o multime de carti si totusi, ceva nu se leaga pentru mine. va intrebam ce parere aveti, tocmai pentru ca parerile sunt impartite si aveam nevoie de o parere sincera a cuiva care cunoaste atat de multe. poate voi gasi si raspunsurile candva, poate singura sau poate ghidata de cineva cu adevarat prezent, credeam ca ar fi posibil sa grabesc oleaca lucrurile :). din 2010, de cand a inceput biata tiroida sa semnaleze ca exista hibe mentale :), citesc mereu, pana acum insa, nu i-am dat de capat...dumneavoastra, ati mai merge la un astfel de seminar sau nu? l-ati recomanda prietenilor? daca am depasit masura cu intrebarile, imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neavand probleme cu tiroida, nu am aprofundat subiectul. Eu ma lupt mai nou cu o eczema on-off (momentan off, din fericire), careia nu-i pot da de cap de ce si in ce conditii apare... plus cazutul parului la greu, pe care-l pun pe seama menopauzei, dar deja a cazut prea mult ca sa fie doar asta... mi-oi schimba parul, ca naravul mai greu :-)
      Seminarele Crinei sunt mereu altfel si f. variate, mie mi-a placut in primul rand ca si motivatie, ca atmosfera, ca vibratie, deci nu pot sa spun cum ar fi pt. altcineva (am vazut acolo multi participanti care luau notite, de ex., ceea ce eu nu am simtit nevoia sa fac), dar cred ca fiecare gaseste ceva cu care sa se identifice si care sa-i foloseasca. As recomanda tuturor sa mearga.

      Ștergere