vineri, 8 mai 2009

Pharmageddon

Domnule, vine pandemia aia sau nici macar asta nu reusiti s-o inscenati ca lumea? Ca daca stiam, ne luam bilete la un concediu ieftin in Mexic, fir-ar sa fie... Pai dupa ce ne fluturati prin ziare cifre de sute, ba chiar de mii, aflam ca pana la urma oficial sunt doar SAPTE morti din cauza de gripa asta porcina?? Bine macar ca ati inchis scolile, sa aiba si copiii cateva zile libere pe chestia asta...

Pentru cei care nu au inteles inca legatura cu Mexicul, ghici ciuperca CINE isi trage fabrica noua exact langa Mexico City ca sa produca vaccinuri impotriva gripei de toate felurile si a amenintarilor de diverse pandemii? Baietii de la Aventis au niste manageri de marketing extraordinari: ce reclame la TV sau prin revistele de specialitate, hai sa bagam spaima in omenire si imediat se deschide o noua piata pentru medicamentele noastre miraculoase!

Eu am o propunere: cand Maria Sa OMS-ul (imparatul gol) va suna de adunare la gradul de alerta 4 si-un sfert, sa fie vaccinati primii toti politicienii si toti lobby-istii industriei farmaceutice (adica VIP-urile = Very Ignorant Pillswallowers), pe noi astia neimportantii sa ne lase la coada de tot, ok?

* * * * *
Noi azi nu avem vesti deosebite. Somn normal (trezit la 3, luat mami langa ea), papat bine, plimbat, totul ok. Maine mergem sa cautam pat de calatorie pentru Daviducul. 4 saptamani in care va trebui sa adoarma in el, ca altfel e nenorocire, nu mai risc sa-l las in nici un pat mare singur. Punct.

Noemi, scumpa, autoflagelarea nu e buna la nimic. Aici e fetita din tine la carma, care simte ca orice s-ar intampla ea este de vina si (atentie) care cada prada tipicei "gandiri magice" a copilului, cum ca el este atotputernic ("Daca eu as face aia, m-ar iubi", "Daca as fi fost asa si pe dincolo, m-ar fi iubit", "Daca nu m-au iubit, e doar vina mea"). Te rog din suflet incearca sa iesi din cercul asta vicios, ok? Nu-l vei putea proteja niciodata 100% pe Sebi, incearca sa te relaxezi, sa-ti reduci putin la tacere tiranul interior! Eu in situatii din astea am invatat sa-mi instalez un "observator", care isi "noteaza" manifestarile exagerate, tendintele de a reactiona precum parintii mei, astfel reusesc de multe ori sa constientizez unde e problema si asta deja e jumatate de rezolvare! Te pup mult de tot si hai, capul sus!

Azi avem pupici si pentru Lori, MsBB (abia astept rezultate finale la analizele Andrei si sa fie totul ok si cu ficatul), pentru Danicris (dupa ce merg la homeopat si aflu mai multe despre tratamentul dermatitei atopice, poate iti foloseste si tie vreunul din sfaturi), pentru GD (apreciez ca ai iesit din barlog ca sa-mi lasi un comentariu dragut!!), am vazut razacioasa mica si dulce Daria face to face cu Teletubbies, iar in final pupam tare-tare pe Sebi cel bandajat la umar, sa treaca repede buba si sa se refaca nazdravanul...

Un comentariu:

  1. Stiu si eu ca am nevoie de un psiholog. Oricum o mare imbratisare pentru tine. Eu asa sunt din pacate, inteleg si constientizez exagerarea reactiilor mele dar...nu pot sa ma abtin mai niciodata. Stiu si ca tb sa fiu eu vesela pentru el ca sa treaca mai usor peste asta. Stau bine cu teoria, mai prost cu practica. Sper ca lui David sa ii placa patutul nou de calatorie.

    RăspundețiȘtergere