sâmbătă, 26 decembrie 2009

Globuletele bradului meu de Craciun

Ochii tai cu albastrul lor ireal si privirea ta de o profunzime incredibila...

Zambetul tau nevinovat cand dormi linistit ca un inger...


Rasul tau cristalin cand ne alergam prin casa si eu spun "Fugi, ca te prind", iar tu razi si fugi in dormitor ca sa te ascunzi in spatele patului...

Manutele tale micute cand te joci cu degetele mele inainte de culcare...

Pasii tai, mai siguri sau mai clatinati, atunci cand alergi prin iarba chiuind...

Pielicica ta catifelata de pufulete si mirosul imbatator de bebe mic...

Bucuria ta cand ne jucam impreuna...

Placerea ta deosebita cand mai colectionezi cate o pietricica sau o ghinda sau o castana si mi le intinzi cu drag ca sa ti le pastrez...

Avantul cu care vrei intotdeauna sa le stii pe toate si usurinta cu care retii orice ti se spune...

Dulceata cu care raspunzi zambind la privirile si cuvintele admirative ale celor din jur care se minuneaza de ochii tai incredibil de frumosi...

Vocea ta atat de pura si nevinovata si sunetele pe care le scoti in limba ta si care imi incalzesc inima...

Stralucirea din ochii tai cand faci cate o noua descoperire si mi-o arati cu mandrie...

Tandretea cu care iti pui capsorul pe umarul meu cand te iau in brate...


* * * * *

Am un bradulet minunat in inima mea anul asta :-)

2 comentarii:

  1. Sa-l pastrezi pentru fiecare an, pentru fiecare nou Craciun, cu aceeasi prospetime si tandrete!
    Ah, Feli, sa iti traiasca si sa fie fericit mereu pruncul cu ochi minunat de albastri!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Felicia,

    poate ca e cam tarziu sa-ti scriu un comentariu acum, dar citindu- ti randurile, am plans. Aceleasi lucruri le vad si eu la fiul meu, tu doar le-ai scris atat de frumos. Binecuvantati sa fie copiii nostri.

    Cu drag

    RăspundețiȘtergere