marți, 12 ianuarie 2010

Mai multe "maruntisuri"

Acum cateva seri, puiul meu drag mi-a zis pentru prima oara cu adresa "mama"!! Mi s-a extins inima cu vreo 3 universuri... De asemenea aseara l-a strigat si pe tati tot cu adresa "tata-tata". El pana acum nu spunea mai nimic daca era intrebat (n-am exersat cu el "papagaliceasca") si dealtfel e cam scump la vorba, nu zice mai nimic in afara de "ta", "da", gogo", "lalala", "tai-tai", "cai-cai" (whatever this means ;-))). Pentru mine este insa important ca intelege totul, TOTUL, atat in romana cat si in germana. E ceva, nu? Si oricum baieteii sunt mai inceti in dezvoltare ca fetitele si nici nu sunt atat de vorbareti... a se vedea si la maturitate ;-)

Aseara in schimb a invatat in 5 minute "gimme five". L-am lasat sa manance singur-singurel cu lingurita (adica il mai ajut, dar nu-i mai bag eu deloc in gura cu alta lingurita) si de fiecare data cand ii reusea fara sa dea pe jos ii intindeam mana cu palma ridicata si-i spuneam "gimme five". Imediat a prins spilul, pezevenghiul mic ;-)

In rest, caut in disperare gradinite pentru el in noua localitate unde avem de gand sa ne mutam in aprilie... De la 4 deja am primit raspunsuri negative: nu mai sunt locuri pentru cei de 2 ani, dar sa-l aduc la 3 ani (acolo sunt interesati, ca e obligatoriu si ei isi primesc banii de la statul german). Mai am 2 optiuni, caci la gradinite catolice nu vreau sa-l dau, asa ca dupa aceea incep sa caut in localitatile apropiate... Tineti-ne pumnii... ca eu cel mai tarziu in august trebuie sa reiau serviciul, altfel o bagam pe maneca financiar...

Eu completez de zor la formularele pentru cura aia "mama cu copilul", joi ma duc la doctorul de familie ca sa-i prezint situatia si sa-mi prescrie aceasta cura, apoi (dupa ce-mi aproba asigurarile medicale cura!!) trebuie sa fac demersurile ca sa gasesc loc la o clinica!! Sper sa nu ma apuce vara... desi vara la Marea Baltica... trebuie sa fie un vis... si in plus pana atunci poate mai am timp si motivatie sa mai slabesc vreo 10 kile acolo... da, Doamne...

Timp liber ioc. Ala pe care-l am il dedic scrapping-ului. Cand ma expulzeaza Bogdan din camera PC-ului, ma uit la serialele mele la TV... traiasca inregistrarile! In rest, alternativ intr-o zi fac mancare, intr-o zi bag rufe la spalat si calc (rar de tot), intr-o zi ma spal pe cap, intr-o zi mai merg la cumparaturi la magazinasul bio, nu-mi mai reusesc mai multe dintr-o data. Dar ce, imi tine cineva socoteala? Daca da, apai ala sa vina repede sa-mi spele geamurile...

P.S. Nici n-am apucat sa termin postarea si - cand sa-i dau jupanului junior fructul de dupa-amiaza - ma trezesc ca-mi zice "cocalu" = portocala, clar, nu?

Un comentariu:

  1. hihi, ce bine ma simt!!!!
    ce bine ma simt sa te citesc asa, sa ma regasesc printre picaturi in lipsa ta de timp, in lipsa ta de "condica" (si eu vreau sa-mi spele cineva geamurile, mdr), in lejeritatea zilelor, sa il revad pe Elouan la virsta lui Daviducu', cind cuvintele veneau asa de greu si lenes (de parca acum ar fi altfel...adica e, dar la alt nivel, cuvinte puzderie, trunchiate), dar zimbeam fericita caci stiam ca el comunica, ca se integreaza , ca intelege...

    si uite-asa,; o zic iar, cum ca mi-e tare drag de voi!!!!

    RăspundețiȘtergere