marți, 16 noiembrie 2010

In cadere libera

Ar fi fost o zi prea frumoasa...

Azi la grupa de joaca David a fost relaxat ca niciodata, s-a dus langa ceilalti copii (inclusiv Kilian "batausul" si Arian cel care a invatat sa se "apere" lovind si imbrancind la randul lui ;-((), s-a jucat frumos, ce-i drept tot singurel, cu masinutele lui si stilul lui de a le parca toate intr-un rand, dar macar n-a mai stat tot timpul la o juma' de metru de mine. Am fost atat de fericita!

Apoi am iesit afara in curte si s-a dat drumul la masinute, triciclete, tractorase etc.

David a examinat mai intai cu mare atentie o baltoaca.



Apoi s-a urcat pe o "cvadricicleta". Inca era vesel...



Apoi s-a aplecat cu ea in fata pana cand a cazut cu nasul si cu gura in baltoaca pe care tocmai o examinase cu cateva minute inainte!!!!!! Nu va spun cat sange i-a curs si cate pietricele si nisip ud avea in gura, ca ma apuca iar nebunia! L-am sters cat am putut de bine, i-am pus servetele udate cu apa, ca sa nu se umfle prea tare, apoi am plecat la duamna doftor de copii.

Asa arata baiatul meu cand am intrat in sala de asteptare.



Dupa ce s-a uitat putin cu luminita in urechi, in gura, l-a pipait la dinti si m-a asigurat ca totul e ok, mi-a spus ca la varsta asta nasul oricum nu se poate sparge fiindca este prea cartilagios, deci ma linistisem. Am rugat-o sa-mi dea ceva dezinfectant si pansament, iar ea s-a dus la computerul ei de dupa colt, sa-mi scrie reteta.

In timp ce clampanea pe tastatura, o aud si cu intrebarea pe care o asteptam deja cu infrigurare: "E la zi cu vaccinurile, da?" ;-(( I-am raspuns ca nu e vaccinat si ca asa va ramane, ea incepe sa-mi bage iar fitilul cu tetanosul, eu ii raspund calma ca a sangerat abundent si din nas si din gura si deci, chiar daca ar exista tocmai in acea baltoaca bacteriile de tetanos (!!), ele nu s-ar putea inmulti si produce otrava specifica avand in vedere ca atat in sange cat si in saliva si mai ales in aer se gaseste suficient oxigen, iar sus-numitele Clostridium tetani nu se pot reproduce decat in lipsa oxigenului!! M-am saturat eu de cate ori am recitat informatiile astea si nimeni nu vrea sa-si deschida creierul ca sa le priceapa!

Duamna doftorita (care nici nu ma ascultase) imi replica "Dar daca ar fi asa sigur, nu am mai face chestia asta numita vaccinare", la care eu am ramas in continuare calma si i-am spus "Chestia asta numita vaccinare nu-l poate proteja de tetanos daca nici mama natura nu a prevazut imunitate dupa imbolnavire. Si apoi, nu exista nici un vaccin pe lumea asta care sa fie efectiv impotriva otravurilor, iar toxina produsa de Clostridium tetani este o otrava, la urma urmei... Asa ca lasati sa fie asta grija mea, dvs. dati-mi doar dezinfectant si pansament, va rog mult!". La final m-a pus sa-i mai semnez o data pe fisa medicala ca NU sunt de acord cu vaccinarea, i-am semnat, am luat reteta si am plecat...
P.S. Era sa uit sa mentionez ca duamna doftor putzea a transpiratie de la 2 metri!!

3 comentarii:

  1. Da' tu de ce te-ai dus cu el la doctor?! Ca inteleg ca a cazut de la distanta mica.

    Oricum e fermecator si zdrelit si ne:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai, m-am dus ca sa ma asigur ca e totul ok cu dintii si cu nasul, ca a cazut cu toata greutatea si cu juma' de tricicleta direct in nas, dar mai ales ca sa-i dea cu dezinfectant, ca inghitise saracul cam multe pietricele si mizerie cu nisip si nu reusisem sa-l curat prea bine din cauza ca n-am vrut sa-l frec prea tare peste buza rupta... Of, of, of...

    RăspundețiȘtergere
  3. cand a inceput sa umble Mara, am cerut amicei mele dr o lista cu ce sa tin in casa/cu mine in parc pt cazaturi. A zis asa: 1 sticluta de apa oxigenata sau iod-sau betadina (2 chestii ieftine care se dau de la marmacie fara reteta). Avantajul Betadinei: nu ustura, nu rasufla la e zile de la deschidere.


    Hai ca asa creste mare... o sa mai aiba muuulte cazaturi. Cred ca pe noi ne dor mai mult decat pe ei.

    RăspundețiȘtergere