luni, 3 mai 2010

Carti si materiale pentru copii captivi

Pentru toti fostii copii abuzati si captivi, cu cativa ani in urma am incarcat impreuna cu mai multe fete de pe DC niste carti si materiale foarte bune, printre care:

Alice Miller - Desteptarea Evei; Despre iertare; Despre ura; Despre scatoalce

Thomas Gruner - Dubla capcana; Despartirea de parinti

Scott M. Peck - Drumul catre tine insuti

Robin Norwood - Femei care iubesc prea mult

Recomand tuturor cu multa caldura sa citeasca aceste carti.

Le puteti descarca de aici:

4shared

Username: desprecarti@yahoo.com
parola: romania

Dupa parerea mea, aceste carti/materiale sunt lectura obligatorie pentru oricine vrea sa se elibereze de negura neagra a trecutului si sa-si recastige propria viata!!

P.S. ID, multa bafta!!!

2 comentarii:

  1. Super utile aceste carti! Multumim mult!
    Cum se mai simte David? E mai ok dintisorul? Asteptam vesti bune.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, esti o scumpa si sper ca David este bine:-)
    am cazut de pe o hinta, la varsta de 6 ani, si am avut dintii din fata distrusi...nu-mi aduc aminte de durere sau de altceva, imi aduc aminte doar cat de tare s-a panicat toata lumea in jurul meu.

    RăspundețiȘtergere