miercuri, 5 mai 2010

Update despre David

Azi ne este ceva mai bine. Mi-am mai revenit si eu putin. Daviducul mananca normal, doar ca nu are voie sa muste din ceva si nu mai are voie sa-si suga degetele mari sub nici o forma, asa incat i-am pus plasturi si asa il las pana cand se va vedea daca mai iese dintisorul sau nu. Acum parca nu mai arata asa rau ca la inceput, cand era si gingia umflata rau de tot si gura plina de sange... Of...

Luni la control i-au facut o poza (ca sa aiba termen de comparatie) si ne-au spus sa venim peste 3 saptamani. Medicul-sef s-a pronuntat cum ca in jur de 80% din dintii indoiti asa si intrati in gingie isi revin. Sa speram ca ingerul nostru pazitor va avea grija ca si David sa se incadreze in acesti 80%.

Va multumesc tuturor pentru gandurile si cuvintele frumoase! Aveti grija de voi si de copiii vostri!

UPDATE dupa cateva saptamani: URA, dintisorul si-a revenit complet, nici nu se mai vede ca a fost vreodata indoit!! Daca aveam calmul necesar sa cautam pe Google in ziua aia inainte de a pleca de acasa la urgenta, am fi gasit si noi informatiile despre "eruptia spontana" care are loc in peste 80% din accidentele dentare la copii! Ce bine ca am mers pe intuitia mea si am refuzat sa fie scos dintele! Si ce binecuvantare ca stomatoloaga care era de serviciu a avut inima sa-si sune seful si sa-l intrebe daca e ok sau nu sa scoata dintele! Ingerii nostri pazitori au fost la datorie!

6 comentarii:

  1. Imi imaginez prin ce-ati trecut, dragii de voi! Un pupic si de la mine pentru micut si pentru voi. Va tin pumnii sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Miss pup Daviducu!...si eu am patit ceva asemanator...si eram de vreo 6 ani...ma dadeam pe balustrada de la hotel la tusnad...si eram in culmea entuziasmului...asa ca s-a intamplat ce a prezis mama...am picat cu gura de ciment! ma implorase sa nu ma mai dau...dar...
    Si dintele meu a fos un pic miscat, cu sange...tot tacamul...dar si-a revenit!

    :(

    Pup!
    Miha

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, da' nu-si da plasturii jos?? Ca Anna nu i-ar fi tinut de exemplu sub nicio forma ...
    Ma bucur mult ca sunteti mai bine, mai ales cu moralul. Sunt sigura ca va veti incadra in procentajul pozitiv. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragul de el, m-am gandit la el si la voi, prin ce ati trecut, si mi s-a strans nitel inima. Uofff! Sper sa fie ultimul necaz si sa isi revina dintisorul si sa fie uitata intamplarea nefericita! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne Feli, tin pumnii stransi sa-si revina dintzocul buclucas... Robert a picat asta toamna in incisivul lateral stang, care dupa de a incetat sangerarea a disparut cu totul, am palpat locul si nu se simtea...dupa o noapte in care nu am putut nici sa plang de soc, a doua zi dupa ce s-a desumflat gingia s-a vazut dintele, parea stramb dar nu stiu, ca acum e ok.

    Asa ca astept vesti, sper ca Davidul sa nu piarda dintele, iar tie o imbratisare stransa de tot (sa-ti iasa limba de-un cot, da?)... asa e, nu-i poti pazi si apara in fiecar secunda (din pacate!!) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. cum mai sunteti cu dintisorii? cum s-a adaptat David la degete cu leucoplast?

    RăspundețiȘtergere